logo


servers


head_ondersteuning
Home Je bent hier :
Veel gestelde vragen

 

We hebben voor u een selectie gemaakt van de meest gestelde vragen die wij krijgen.
Wanneer u nog vragen heeft, waarvan u het antwoord niet kunt vinden in ons overzicht, beantwoorden wij deze
natuurlijk ook graag.

 

Hoe verloopt de bestelling ?

  • Nadat u een bestelling hebt ingegeven, krijgt u een bevestingsmail.
  • Uw aanvraag wordt zo snel mogelijk verwerkt door onze mensen.
  • U krijgt een mail met de nodige betalingsgegevens.
  • Uw bestelling wordt verwerkt ten laatste binnen de 24 uur na ontvangst van betaling. Hou rekening met een vertraging
    van enkele dagen indien u betaald via bankoverschrijving omwille van het bankverkeer.
  • Alles wordt in gereedheid gebracht en u krijgt een mail met alle praktische informatie.


Wat is eigenlijk webhosting ?

Webhosting is een plaats op het internet waarop u een website kan plaatsen of e-mailadressen kan beheren gekoppeld
aan een domeinnaam. U heeft deze ruimte dus nodig zodat anderen Uw website kunnen bezoeken of om e-mails te kunnen
versturen en ontvangen. Deze webruimte kan u zowel voor privé doeleinden gebruiken, voor een vereniging of voor uw bedrijf.

Met een webruimte bij HopperHost kunnen alle medewerkers, familieleden of clubleden hun eigen unieke e-mailadres krijgen.

U kunt de webruimte gebruiken om uw bedrijf of uw club te promoten, maar u kunt de ruimte ook gebruiken om bijvoorbeeld
een fotoalbum te maken op het internet, zodat uw verre familieleden en vrienden met u mee kunnen leven.


Staat er reclame op mijn webruimte ?

In tegenstelling tot gratis webhosting is onze hosting volledig reclamevrij, dus geen vervelende banners of pop-up vensters.


Waarom moet ik betalen voor de webhosting?

Onze webhosting is in vergelijking met de gratis hosts 100% vrij van reclame. Dat betekent dat de ontvangers van
uw e-mails en de bezoekers van uw homepage alleen dat zien wat u hen wilt laten zien. Tevens zullen uw gegevens
uiteraard vertrouwelijk worden behandeld. U loopt niet het risico dat we uw gegevens met derden zullen delen,
of dat we uw gegevens met een marketingoogmerk zullen gebruiken.

Onze oplossing geeft u de mogelijkheden om u op internet te presenteren zoals u dat als professionele gebruiker wenst
te doen. Maar het biedt ook de mogelijkheid om als een beginnnende gebruiker een goede homepage te maken.

Bij ons kunt u uw persoonlijke domein laten registreren. Het domein dat wij voor u registreren zal uw bezit blijven. U leest
hierover meer onder de kop "Ben ik de eigenaar van het domein en kan ik het ook verhuizen naar een andere provider?"


Ben ik de eigenaar van het domein en kan ik het ook verhuizen naar een andere provider?

Ja.

Het hebben van een eigen domein betekent dat je de eigenaar bent van een eigen ruimte op het internet. Wanneer we
een domein voor u registreren, kunt u uw eigen e-mailadres en homepage adres houden, zo lang als u dit wilt, omdat wij
het domein registreren op uw naam. Wanneer u later wenst te veranderen van webhost provider, bent u vrij om dit te doen
en uw domein mee te nemen.


Voor welk pakket moet ik kiezen?

We bieden 6 verschillende pakketten aan. Deze pakketten verschillen van elkaar qua schrijfruimte en dataverkeer.
Wanneer u twijfelt over uw behoefte, adviseren wij starters altijd te beginnen met het kleinste pakket. Dit pakket biedt
de gebruikers met een eenvoudige webiste voldoende opslagruimte.
Als uw website wat uitgebreider is, kan het nodig zijn om een iets groter pakket te kiezen.

Wanneer u meer schrijfruimte nodig heeft, kunt u uw pakket makkelijk upgraden. Dit kunt u doen via een eenvoudige mail.
U hoeft alleen het prijsverschil bij te betalen tussen uw huidige pakket en het nieuwe pakket.


Hoe stabiel is jullie systeem?

Ondanks de lage prijs hebben we qua kwaliteit nooit compromissen gesloten. We maken alleen gebruik van leveranciers
die een kwaliteitsmerk hebben en die betrouwbare back-up systemen leveren. De servers, serverruimte en bandbreedte
worden 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, bewaakt.

Alle servers zijn van de beste kwaliteit en zijn uitgerust met redundante stroomvoorzieningen en gespiegelde SCSI disks,
waarvan dagelijks externe back-ups worden gemaakt. De systemen zijn ondergebracht in een eigen serverruimte dicht bij huis.
Deze serverruimte heeft redundante stroomcircuits, een batterij back-up, dieselgeneratoren en een rookalarmsysteem.


Krijg ik mijn geld terug als ik niet tevreden ben?

In het geval u niet compleet tevreden bent met onze services, bieden wij een niet-goed-geld-terug garantie binnen 15 dagen.
Deze garantie is geldig vanaf de dag dat u uw order heeft gemaakt op onze website en geldt voor alle klanten, ongeacht
de reden van het opzeggen van het contract.

Deze garantie kunnen we u bieden, omdat we er zeker van zijn dat ons product zeker zal voldoen aan alle verwachtingen,
die de meeste mensen stellen aan hun webhost. Wanneer dit voor precies u niet geldt, zijn wij graag bereid u uw geld
terug te betalen.

De teruggave geldt voor de set up alswel het webhostcontract. We kunnen u echter de registratie van uw domeinnaam
niet terugbetalen, omdat een domein altijd voor een heel jaar wordt geregistreerd op uw naam.

Zoals u kunt lezen onder de kop "Ben ik de eigenaar van het domein en kan ik het ook verhuizen naar een andere provider?",
is het domein uw persoonlijke eigendom, dit geeft u het recht om het domein ook te verhuizen naar een andere provider.


 
Top

Home  •  Algemene voorwaarden  •  Privacy statement  •  Contact  •  Sitemap  •  © 2018  •  Hosting by HopperHost  •  Webdesign by NUNI

Alle vermelde prijzen onder voorbehoud en exclusief BTW


Top